Faceți căutări pe acest blog

marți, 4 mai 2010

Permite-mi sa ma imbat cu tine.


A cata oara e cand ma trezesc cu rasuflarea ta incalzindu-mi corpul? Haaaa! nici nu mai stiu,dar imi place. Dupa ce adorm in bratele tale,ma las invaluita de visul nostru,de povestea noastra fara sfarsit. O stim prea bine amandoi. Ma fac ghemotoc langa tine si ma strangi in brate zambind. Ai tot ce-ti doresti langa mine , ai mai mult de atat. Hai sa-ti spun un secret : Te completez .dar e reciproc.
M-as rupe de tine,ma crezi. Si probabil ca as trece peste,dar niciodata nu as putea sa uit de noi. Ma irita faptul ca in loc sa te refugiezi in mine,preferi altceva. Ma iubesti si cand suntem unul in bratele celuilalt,suntem o singura persoana. Ne contopim si avem acelasi suflet,aceeasi gandire. Esti pur si nevinovat,atunci. Pentru ca asa sunt si eu. Sa fiu a ta e o onoare pentru mine.Pentru ca e o adevarata victorie sa fi a celui pe care il iubesti cu adevarat si eu te iubesc.Dar as vrea atatea de la tine. De ce nu poti sa faci cum e mai bine pentru amandoi?
Sa renunti la plusurile nefolositoare si sa ma vrei doar pe mine in preajma ta. Rau n-am sa-ti fac,crede-ma. Dar tu poti,fara sa vrei. Si atunci parfumul tau dispare din sangele meu si e inlocuit cu fum amar de durere. normal ca am pretentii,tontule. Daca nu mi-ar pasa atunci as fi indreptatita sa nu iti cer nimic,dar imi pasa. Si vreau tot ce poti sa-mi dai. Si vreau sa vrei si tu asta. Ma seaca lipsa ambitiei tale,esti mai mult de atat. Esti al meu,atingi limita infinitului.De ce sa nu vreau mai mult de la tine cand stiu ca poti?
Lasa-ma sa ma pierd cu tine... sa ma pierd in iubire si sa ma ascund in saruturile noastre. Nu te las sa ma pierzi,fiindca o sa te doara,si daca te doare pe tine,ma doare si pe mine,cumplit.
Onoreaza-mi asteptarile. Arata-mi cine esti,cine stiu eu ca esti. As vrea sa te vezi odata prin ochii mei,atunci te-ai aprecia cu adevarat. Nu ma mai dezamagi. Ma iubesti,stiu asta. Macar atat fa pentru mine. Nimic din ce spui tu ca te face fericit n-o sa ia locul pe care eu il ocup in viata ta. Nu te costa nimic,ai doar de castigat.

Asa ca te rog,permite-mi sa ma imbat cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu