Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 decembrie 2010

esti tu.


Am cautat atata si atata timp sa gasesc ceva.Sa gasesc caldura,speranta si intelegere in bratele cuiva.Sa adorm in imensitatea noptii si ma pierd cu gandul la cineva.Sa visez sperante si sa ma joc in vise. Sa respir mangaieri calde si sa iubesc soapte inghetate de tacere.

Am cunoscut. Vreau sa cunosc . Voi cunoaste.

De ce nu taci? In liniste am sa te cunosc mai bine. Vreau sa te stiu particica cu particica. Ah,si ce miros imbietor ma valseaza in calmitate. E asa frumos,esti asa departe. Imi intinzi mana,te rog?

Iti multumesc. am vibrat sa sti! si m-am hlizit ca o copila mituita cu vata de zahar. Cand? cum cand?cand ti-am simtit atingerea firava. Acum sti,nu-i asa? si m-am simtit frumoasa. Poate ca eram,sau tu m-ai facut sa fiu. Iti multumesc din nou.

Nu! Bate ceasul de ora zece. Unde esti?Unde pleci?Cine esti? Stai !! Te rog,mai stai,inca nu te-am cunoscut.
.Sau te rog : daca inchid ochii ai sa ma saruti?!
n-are sa-mi fie frica. De ce nu?! nici macar nu mai vreau sa te cunosc,vreau doar sa ma saruti.


Taci,repede! Auzi?Spune-mi ca auzi! Priveste-ma cum salt de bucurie.Asculta pianul : -dansezi cu mine? . Poftim?! Ha,dar nici eu nu stiu sa dansez. Hai sa ne invete luna.


Iar vrei sa pleci? D-abia incepusem sa-ti recunosc parfumul. E de...nu stiu,dar mie imi pare lamaie. De ce te-ai inrosit?! Am ghicit,nu-i asa? Vai cat de fericita sunt.

Uite,a inceput din nou. Iti plac notele muzicale ce plutesc pe langa noi? Hai sa ne prefacem ca sunt fulgi de zapada si sa incercam sa-i prindem.
.Ce mi-as dori sa ninga! Vorbesti,te rog,in soapta?
Vreau sa ma adormi.


Stai! Vroiam sa-ti spun un secret. Am stiut din prima clipa cine esti...Esti tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu