Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 mai 2010

si-am sa ma rup de tine !


Ce trebuie sa fac? Ei bine,cred ca ar trebui sa-mi gasesc puterea de a uita tot ce-a fost fiindca ma crezi sau nu , reneg trecutul ! Si asta numai din vina ta . Ma simt folosita,intr-un mod al dracu de egoist, si sti ce ?! nu-mi convineee!! Hai tu daca nu plec eu ! Dar de ce ai pleca ? Ai vreun motiv ? Nu,dulceata ! Langa mine ai tot ce-ti doresti si nimic mai mult . Care ar fi finalul ?
Gata ! Ma revolt . M-am schimbat radical odata,merge si a doua oara,doar ca de data asta ar fi bine sa fie in favoarea mea. Da,scumpete. O sa raman cu amintirele noastre si atat,pentru ca ma rup de tine!Definitiv. Numai vreau,aceleasi minciuni la nesfarsit?Aceleasi promisiuni goale! atatea si atatea lacrimi fara rost. Ce sens mai are?! Romantismul nostru s-a sfarsit si crede-ma ca m-am luptat din rasputeri sa-l fac sa mai stea o zi,in zadar totusi. Nu sunt mandra de mine si te dispretuiesc,ma auzi?! Prea mult ca sa mai fiu rationala cand scriu asta?! Da!! Sunt sigura ca o sa urmeze zile cand o sa tanjesc dupa vocea ta,dar pot sa ma conformez,fiindca tocmai vocea ta mi-a facut rau! TU MI-AI FACUT RAU ? Esti fericit ? pentru ca asa ar trebui . Nici dor nu imi mai e de noi,vreau doar sa plec departe,de tine,de tot ce-am avut candva.
As fugi in alt univers doar ca sa uit mai usor,dar cine a zis ca o aa fie usor? O sa ma sfasie uitarea dar timpul vindeca orice rana pana la urma,asa-i? Hai,puiule ! Apara-te! Mai spune-mi odata ca ma iubesti ! Mai adu-mi luna si imbata-ma cu soarele.Mangaie-ma cu petale de trandafiri.N-ar mai conta,sti? Fiindca nimic din toate astea n-o sa ma aduca pe MINE inapoi. M-am daruit tie,prostule! Am fost toata a ta si-am uitat de mine,m-am pierdut. Acum sti cat de greu imi e sa ma regasesc? De fapt nuuuu! Esti ca o carie,ai ajuns prea departe si-acum trebuie sa suport durerea unei operatii. E gresit spus ca am sa te inlocuiesc,o sa fac mai mult de-atat ! O sa fie ca si cum n-ai fi existat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu