Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 noiembrie 2010

MULTUMESC !


Spune-mi : cum sa te fac sa intelegi?Tu pentru mine n-ai fost o greseala,ai fost si-o sa ramai cel mai frumos capitol din cartea vietii mele.Cu tine am invatat sa zbor,sa cant,sa uit. As da orice sa pot sa te iubesc ca in prima zi,dar mi-e frica.M-ai lasat sa plec...si nu te invinovatesc,ai facut ce ai simtit. Dar am o strangere de inima;poate si data viitoare ai face la fel. N-am de unde sa stiu.
Gandeste-te doar la cati ar vrea sa aiba povestea noastra. Cati s-au indragostit cum ne-am indragostit noi?Si mai ales,cati isi construiesc iluzii cum doar noi obisnuim. Ziua aceea,cand te-am vazut dupa atata timp,si-ai intarziat -putin,ce-i drept- dar in minutele alea cand nu veneai credeam ca iarasi ai fugit. M-a durut pe moment,pana ti-am vazut ochii,parul. Te-ai schimbat. Baietelul care mi-a oferit sansa sa iubesc,nu mai e baietel. Maturitatea ti se citea in privire si-n glas.Mi-era dor...Dar nu numai tu te-ai schimbat. Si eu,si tu nu vrei sa accepti asta. Evitam realitatea si ne place,pentru ca traim in agonie si amintiri. Am un singur regret : Tu !
Hai sa-ti spun un lucru pe care nu aveai de unde sa-l sti.Acum cateva zile am gasit o lista cu "un infinit de lucruri care imi plac la el" si-am ramas putin uluita. Care el?! si mi-am dat seama ca era vorba despre tine.Recunosc,nu erau un infinit de motive,ma oprisem la 33 dar mi-am adus aminte de visul meu de pe vremea cand eram impreuna.Speram sa mergem la munte impreuna,abia asteptam sa vina ziua noastra - poate,poate era sansa mea sa adorm in bratele tale-atat imi doream sa pot sa inchid ochii si sa te stiu langa mine. Exceptand toate astea,visam ca o sa ne casatorim.Si ca o sa ducem o viata asa fericita.Stiam ca tata o sa fie mandru de mine,caci pana una alta ii pastram jumatate din nume.Trebuia sa ne serbam zilele de nastere impreuna-doar sunt la o zi distanta-.Aveam atata lucruri in comun,cum as fi putut sa nu-mi imaginez viitorul cu tine?
Trebuia sa avem doi copii. Un baiat si-o fata . si nu mi-ar fi trebuit nimic altceva.Dar nu-mi pare rau ca macar o data am trait si eu un basm.
Nu ma invinovatii,pentru ca nici eu nu o fac. Te-am asteptat,mult timp. Cat puteam sa mai astept?

P.S : iubeam sa-ti port vesta.Ma facea sa te stiu langa mine oricand.Sa fi fericit,pisoi. Cu sau fara mine ...

Un comentariu: