Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 decembrie 2010

Balada Sanzianei.


La malul lacului ce murmura,
Eu am simtit intaia oara
Cum dragostea se risipea
Prin aerul de primavara.

Sânziana,micã scumpã,
Nu-mi esti tu dragã pe lume?
Du-mã-n marea zbuciumatã
Si sopteste-mi
cum anume?
Strãlucesti asa de tare
De nimeni n-are scãpare
Din a ta vraja frumoasã
De-a ta voce armonioasã.


Sânzianã,micã scumpã,
Doru-mi creste zi de zi.
Asa cã fetitã dragã
Aminteste-ti ca sã vii.
Sã vi iar în a mea viatã,
Sã mã-mbeti cu glasul tãu.
Sã-ti simt soapta
cum mã-ngheatã...
Sã mã simt iarãsi flãcãu.


Sânzianã,micã scumpã,
Mare drag m-a nãpãdit,
Când tu,domnisoarã dragã
În bratele-mi ai sosit.
Si-ai cãzut în somn adânc,
Somn dulce,al primaverii,
Si m-am avantat sa-ti cant
Balada trista a serii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu