Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 iulie 2010

si-a fost odata.


Stau intinsa pe un camp plin de flori viu colorate ce parca iti striga:iubeste - ma ! . Ha.eu il iubesc si totusi acum nu e langa mine.
Mi e dor de el...Mi e dor sa ma iubeasca,dar pana la urma niciodata nu m a iubit.Am fost o joaca,fericirea de o zi.Poate a meritat pentru el,dar pe mine m a secat.Mi a distrus iluziile,sperantele,tot.'Ce credeai?ca o sa invete sa iubeasca asa usor?esti o proasta! Nici macar nu a incercat,n avea de ce.'
Asa e...pentru ce sa ma iubeasca?ce as putea eu sa ii ofer:iubire,incredere,dor?De ce sa ii dau toate astea cand el vrea libertate.Sa l incatusez cu amorul meu?E pacat de inocenta lui.
Si as vrea sa l inteleg.Cati dintre noi n ar vrea sa fie iubiti?! ei bine nu.. el se simte sufocat de simpla mea prezenta.Acum,scumpule,hai sa ti spun o poveste al carui final nu e fericit: 'Si a fost odata cand te iubeam'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu