Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 decembrie 2010

Esti asa departe.

Lacrimi...cad pe-obrazul obosit de noapte.
E asa de trist,esti asa departe.
Visele se ascund in tacerea crunta-a vietii
Se duc anii valsului...si ai tineretii.

Dorul meu adanc se pierde in soapte.
Mi-e asa de greu,esti asa departe.
Pe hartie astern mii de vorbe-n vant
Si-mi inghit in sec ultimul cuvant.

Si imi apari in minte,'n-gandurile toate
Mi-e asa de frig,esti asa departe.
Si as vrea sa te simt,zile-ntregi,la rand,
Dar ce spun acum,sunt doar vorbe-n vant.

Si mi-e frica,poate,in singuratate,
Caci nu esti aici,esti asa departe.
Si as vrea sa-ti spun ce mult te iubesc.
Mi-ar placea sa-ti spun,dar nu te gasesc.

Si stiu ca nu vii,caci tu esti departe,
Si-mi ramane doar,sa-ti scriu intr-o noapte
Ca mi-e dor de tine,si frica de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu