Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 martie 2011

IMI PARE RAU.

N-am mai scris de mult,stiuuuu! si imi pare sincer rau. Dar va jur ca nu stiu unde mi-a disparut condeiul,l-am cautat peste tot si...degeaba ! dar nu e absolut nicio problema,va promit ca ma revansez. De ce?! pentru ca maine plec la Vienaaaa si o sa am timp suficient cat sa recuperez tot si sa-mi fie iertate pacatele. Am atatea lucruri despre care cred ca o sa scriu sau mai bine zis sper sa incep sa scriu. O sa fac poze cat o sa stau acolo,si am impresia ca o sa ma inspire peisajul. Ma incanta mai ales faptul ca o sa schiez in pantaloni scurti !


Subiectele posturilor viitoare o sa fie interesante. O sa varieze intre probleme familiale pana la obsesii . De la depresii la scopuri imposibile si intr-un final sper sa pot finaliza o scriere optimista despre iubire! aaaH. si o sa avem si despre dans.

I WILL BE NEXT TO YOU IN 3 DAYS. KISSES <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu