Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 octombrie 2012

Mi-as fi dorit


Mi-e dor de tine si doare al dracului de rau sa te vad zi de zi, ora de ora si sa nu pot sa te sarut.As vrea sa urlu "Uita-te la mine, inca sunt a ta",dar degeaba... nu m-ai auzi. Ai cobori scarile cu baietii fara sa realizezi ca de fiecare data in spatele tau sunt eu. Chiar daca m-ai facut sa plang, chiar daca am ajuns sa te urasc, am ramas neclintita, acolo unde m-ai lasat. Inca tanjesc dupa imbratisarea ta si nu-mi pasa de iubirea nimanui ce e gata sa ma prinda de cate ori sunt pe cale sa cad...atunci cand ma uit la tine.

Nu stiu cat o sa mai pot sa astept, e fara rost. Nu mai vad in ochii tai nimic, de fapt, nici nu cred ca am vazut vreodata. M-ai schimbat tu , el si restul oamenilor pentru care as fi fost oricand gata sa-mi dau viata. E trist, dar ochii tai inca ma fascineaza. Sunt scarbita de sentimentele mele pentru ca stiu ca indiferenta ta e mereu acolo. Cand mi-e greu nu esti, cand sunt fericita, nu esti, desi te vreau. Mi-as fi dorit sa fi omul care sa ma ridice de la pamant, mi-as fi dorit sa fi ce mi-ai promis c-o sa fi "Omul care n-o sa ma raneasca niciodata".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu