Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 februarie 2010

Eu


Claudiu : Hmmm...Ce sa spun...nu stiu,e prietena ideala... petrec mai mult de 1000 de minute pe luna la telefon cu ea..credeti ca nu ai ce vorbi atat,eh,lasa asta poti vedea oricand! poti discuta despre orice cu ea... dar acum cam sunt in pana de idei si nu pot spune cuvinte mari pt ca ar fi o injoseala...Cuvinte foarte mari tot asa...nu stiu cum sa spun si cum sa o caracterizez...C'est un très bon ami avec quelqu'un, et toujours.

Claudia: tu...esti castorasu meu mic doua puncte ics. e cea mai bun prietena a mea si o iubesc.adica totusi stam 24 din 24 impreuna sau daca nu.vorbim 24 din 24 la telefon. uneori ne vine sa ne luam la palme dar numai din dragoste . uneori e foarte nesuferita dar ii trece doua puncte ics. imii place ca se pricepe sa gateasca( mananc mult deci mai mereu ii golesc frigideru) si la partea cu vestimentatia. ma in concluzie e multi functionala. si o iubesc. Ciuss( chiar daca urasc cuvantu asta e pt tine ela)

Andreea.: uhm,pai..Elaaa!Dupa un timp ne intelegem BINEE!.B.I.N.E.,maaa!Si o iubiii mult.Doar e Ela!Ma bucur ca in sfarsit ne intelegem bine si ca ma ajuta mereu chiar daca eu....am fost cam nesimtita<3.Te shubidubiubi!

Fido: Scurt si la obiect:"Cea mai adorabila,prietenoasa,increzatoare si de ajutor sh de treaba prietena pe care o sa o intalnesti vreodata..Daca ar putea sa doneze din fericirea pe care o manifesta nu ar mai plange omenirea pentru un secol."

Ion :pai ce sa zic despre tn :esti unul din organizatorii nostri de activitazii gen: chestia cu orfelinatu :desti foarte de treaba ...vorba lu akadea doua puncte ics :)) creca esti cea mai convingatoare persona din grupul nostru si nutzi mai ascunde frumusetzea naturala :)) P.S renunta la lentilele de contact!! tsu tsu >:P

Andrei mic : pff, pai esti draguta...esti de treaba....te porti frumos....esti de incredere. pachetu perfect:X


Bibi: Esti o persoana de treaba, o prietena de incredere, cacre face niste compuneri incitante si pline de faze la care nici macar nu te asteptai.Ea e o fata buna, devotata prietenilor si creativitatii.

Cori: poate la inceput, in tabara de la Arieseni nu ne intelegeam atat de bine si nu comunicam foarte mult. Acum, e cu totul si cu totul altfel. M-ai sfatuit de atatea ori...mi-ai sarit in ajutor de fiecare data cand am avut nevoie. Am petrecut o mare parte din vara cu tine si cu ceilalti... .. am vazut ca te pricepi sa faci si prajituuri. Si ca sa mai scurtez putin...iti spun doar ca esti buna in toate, de incredere si...glumeata! te iubesc, bai!


Niki : Din punctul meu de vedere, esti frumoasa.


Corina: esti de treaba,de incredere,super amuzanta,plina de viata,frumoasa,adorabila si toate laudele pe care le merita o prietena adevarata. Si tocmai din cauza ca imi dovedesti ca esti o prietena adevarata, ai un statut inalt pentru mine si esti un bun exemplu.

Bogdan:imi pari o persoana foarte deschisa la orice cu care aproape oricine se poate imprietenii desi esti cam pretentioasa si excentrica...


doinita .: Ela? Da, Ela, trebuie sa scriu despre ea si sincera sa fiu nu am nici cea mai mica idee cu ce sa incep. Pentru mine ea e o persoana speciala, niciodata nu ma lasa la greu. Ea ma cunoaste mai bine decat mine insami si isi da singura seama ce problema am pe cap.
Imi aduc aminte ca acum un an nici nu putea sa o suport, deoarece nici nu o cunosteam si nu auzem decat niste zvonuri stupide la adresa ei. Insa acum, este invers, a ajuns una dintre cele mai importante persoane din viata mea, pentru ca mereu imi lumineaza ziua.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce as fi ajuns daca nu imi schimbam acea parere despre ea. Mi-as fi perdut copilaria, libertatea, zambetul si multe lucruri speciale in felul lor. Nu as mai fi avut aceste amintiri frumoase.


andrei S: pai esti o fata rea
andrei S: m-ai enervat azi


Maia : Incepem cu inceputul..hmm...este foarte adorabila,increzatoare in fortele proprii si foarte funny.Mereu cu zambetul pe buze si oricand sa sara in ajutorul prietenilor sai.Prietenia ei se masoara in amintiri,sinceritate si iubire.....intrun cuvant Mihaela


Andra : Esti cea mai dragutza prietena pe care o poate avea cineva,esti prietenoasa frumoasa de treaba si te iubesc asa cum esti.


Razvan : O sa incep prin a spune ca nu te cunosc... cel putin nu atat de mult pe cat mi-as fi dorit. Stiu despre tine doar ca, la un moment dat, ai recunoscut mandra ca ti-a placut la nebunie filmul "Legaturi bolnavicioase", si ca nu te feresti sa iti pui gandurile in scris. Nu stiu, probabil te-ai nascut fara prejudecati sau, oricum, le-ai pierdut pe drum. Esti gata sa renunti la tot pentru cei apropiati. Esti Rouge din Three Colors .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu