Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 august 2010

picuri de amor.


Lumina de pe cerul meu s a stins,
iar eu in soapta i am promis
ca n am sa mor de dorul ei,
dar am mintit.
Si inima strapunsa de dor si de ardoarea
noptii uitate in suspans
s a potolit de setea unui sarut ascuns...
prin lacrimi uitate in trecut;

si n a trecut prea mult,
caci secundele erau deja fara folos.
si jos...
Pamantul parca tremura de ciuda
si norii cunosteau soarta cea cruda a amorului pierdut,
a soarelui ce a fost uitat de mult...
de doi netoti ce s au pierdut in mare.
Dar nu stiau oare cat doare,
sa gresesti in dragoste?
Si apoi in ochii mei
canta o veste;de-mpacare.
De dor,amaraciune si dorinta
si n suflet se simtea samanta de speranta.
Desearta sau naiva,ce a prins contur
in noaptea grea,noapte de vara.
Si mi as dori din nou sa gust
din amorul lui,amor al meu,
ce n suflet am sa l port mereu.
Amor curat,purtat in valuri
uitat in timp,dar mandru si nconjurat de lauri.
Laurii de prim amor,
ce lasa in urma numai dor!

Un comentariu:

  1. Foarte frumos ! imi place mult cum te exprimi si cum gandesti, te astept si pe la mine. pwp>:D<:*

    RăspundețiȘtergere