Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 august 2010

Romante


Romante si dezamagiri. Danut si Ela



Ela: -Uita-te si tu cum reactionezi!
Danut: -Pai normal ca reactionez asa...
Ela: -Nu stii sa fi dulce cu mine.
Danut: -Eu vroiam sa vorbim;sa ne vedem,poate.
Ela: -Esti o bestie!esti o bestie! Pic de poezie nu vad in tine,raule!
Danut: -Lasa-ma,gata!nu te mai suport.Nici tu nu sti ce vrei.
Ela: -De ce esti rau,Danut? Bine,pleaca!Nu mai vreau sa aud de tine.
Danut: -Dar...
Ela: -Lasa. pleaca!
Danut: -Uite,Ela,de ce esti asa rautacioasa?!nu te mai recunosc.
Ela: -Rasfatatule,tu nu ma mai iubesti!nu sti sa tii la mine si acum ma invinovatesti,imi spui ca sunt rautacioasa?!N-ai suflet..
Danut: -Vai cat de rea poti sa fi!
Ela: -Dan,nu fi copil!Nu sunt rea,dar chiar ti se pare ca pe mine ma amuza ca esti asa distant!?!
Danut: -Tu te crezi in carti!
Ela: -Esti asa copil,Danut.Poate ca ai dreptate,eu am inima,tu nu!
Danut: -Poftim!Doamne,eu te iubesc ca un prost...
Ela: -Nu!Tu esti un imatur pentru care eu imi dau viata,pentru care respir,pentru care mai traiesc!Si tu te joci cu mine.chiar esti un monstru!
Danut: -Ai dreptate. Un monstru care te iubeste foarte mult,si isi doreste sa te schimbi.Doar atat imi doresc,sa nu mai fi asa indiferenta.
Ela: -Asteptai cumva mesajul de dimineata in care iti spuneam cat insemni pentru mine?!M am gandit la tine in fiecare minut.
Danut: -La mine nu a ajuns niciun mesaj!De ce nu intelegi?
Ela: -Si in plus,daca as fi indiferenta nu as sta sa iti spun cat de mult te iubesc,dar tu nu intelegi.Ai fixul tau. Nu vrei sa sti ca esti al meu si ca mi e dor de tine.
Danut: -Ela,stiu ca ma iubesti,dar nu ca alta data.
Ela: -Mai mult ca inainte,Danut.Vezi?!Nu intelegi!
Danut: -Ela,in unele situatii nu esti cum as vrea sa fii..
Ela: -Nici tu,Danut.Tu nu iubesti,tu te joci.
Danut: -Ba daaa,te iubesc!Uite,tu nu crezi asta...Chiar crezi ca suntem impreuna ..dintr-o joaca? Nici nu sti cat te iubesc.
Ela: -Ai momente atat de rare cand esti baiatul pe care il iubesc atat de mult.Maturizeaza-te!Arata-mi ca ma vrei pentru tine.
Danut: -Tot nu ma vei crede.Te cunosc.
Ela: -Nu fi asa sigur,Danut.Demonstreaza-mi si am sa te cred.De ce ma faci sa sufar?
Danut: -Eu te fac sa suferi?Din nou e vina mea?
Ela: -Stiam ca ai sa spui asta.Esti un nerecunoscator!
Danut: -De ce tot imi reprosezi asta?Nu e asa!nu intelegi,nu vrei sa intelegi.
Ela: -Vreau sa ma saruti,vreau sa ma iei imi brate acum.Mi-e dor,Danut,mi-e dor de tine!
Danut: -Ce as putea sa fac acum,cand suntem departe unul de celalat?
Ela: -Sa realizezi cat te iubesc.
Danut: -Ai tinut neaparat sa ma faci sa plang si sa regret totul?
Ela: -Vezi,Danut?Si acum te joci?
Danut: -Ma joc?!Ela,tu chiar nu crezi nimic din ce iti spun?
Ela: -Ce poti sa regreti langa mine?
Danut: -Regret,Ela...ca nu-ti place cum sunt.
Ela: -Nici eu nu te multumesc,Danut.Si incerc din toata fiinta mea sa ti fac pe plac,dar tu nu observi toate astea.Incerc sa fie totul perfect..
Danut: -Tu nu faci nimic ca sa te schimbi.
Ela: -Dar tu?Te schimbi cumva?
Danut: -Nu observi tu!Ai uitat cum eram inainte?
Ela: -Ai ramas la fel de copil.
Danut: -Pe tine nu te multumeste nimic!
Ela: -Gata,Danut,fie ca tine.Eu...eu nu mai spun nimic;
Danut: -Nici eu!
Ela: -Atunci ne lasam relatia sa se piarda,buna strategie.
Danut: -Tu chiar crezi ca se va pierde?!
Ela: -O sa se piarda intr un final.

o ora mai tarziu.

Ela: -Eu nu m am certat,Danut.
Danut: -Observ..
Ela: -Ti-am spus doar ca pentru tine sunt o joaca,sunt papusica aia cu care o zi vrei sa te joci,te plictisesti si dupa iti aduci aminte ca mai si o masinuta cu care sa te joci,te plictisesti si din nou te intorci la papusica.Sunt asa , plan de rezerva.
Danut: -TE IUBESCCCCCCCCC!de ce nu ma crezi?
Ela: -Cand ai sa mi arati cu adevarat am sa te cred.


Capitol neterminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu