Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 noiembrie 2009

D'amour.


Iti scriu a nu stiu cata oara si totusi vad ca nu intelegi.Ti-am spus 'nu ma iubi!' si tu mi-ai spus 'prea tarziu...'.
Esti un copil.Ha!Te supara adevarul?Bun.si tu ma superi pe mine.Ma faci sa regret ca te- am lasat sa ma cunosti.Eu si Tu.Cuvintele anterioare sunt absurde.Nu ma vrei langa tine,crede-ma!Eu pot sa te fac sa visezi,in schimb,tu vrei realitate.Eu pot sa te fac sa zbori,dar trebuie mai intai sa inveti sa mergi.
Puritatea ta ma atrage si inocenta ta ma provoaca si asa ceva nu e permis!Am fost si eu ca tine,candva...dar asta a fost acum mult timp.Un sarut de-al meu ar fi otrava pentru tine;dulce,ce-i drept! dar ti-ar face rau.Si eu tin prea mult la tine ca sa-ti fac rau.Ochii tai plini de nevinovatie ma infioara,pielea ta are un parfum imbietor-ce.mi aduce amaraciune-n suflet si ma face sa vreau sa te strang la piept si sa te sarut pe frunte.
Ma gandesc la cum ar fi sa-ti simt caldura corpului si sa-ti ofer toata iubirea din univers...dar nu iubire vinovata.Nu!as vrea sa-ti fiu orice,numai sa te vad zambind.Dar nu pot,pentru ca tu,prostutule,te-ai indragostit de mine.De ce n-ai lasat pe seama mea asta??Puteam sa te iubesc in nestire,fara sa sti.
Pot sa te declar vinovat?As vrea sa pot,dar aici e doar vina mea.Nu trebuia sa te las sa ma iubesti.Dar cum?!Cand tu nu sti nimic despre dragoste?Mi-e ciuda,micutul meu.Mi-e ciuda c-am sa te fac sa suferi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu