Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 noiembrie 2009

Delir.


Fa-mi rost de-o inima
sau leaga-ma de-un nor,
invata sa ma faci a ta…
Ori da-mi drumul sa zbor!

Ah,suflet neghiob,nu ti-e mila
sau dor nu-ti este?
de fiecare sarut al meu,
de inca o poveste?!

Ah,copil pierdut in vise
Cum de te mai uiti in spate?!
nu ai dreptul sa zbori,
nici nu sti ce-i cu iubirea!
Copil naiv,ai uitat ca sufletul ti-l multumesti
doar cu amintirea?!

Doar cu soapte ascunse-n trup
Doar cu false mangaieri.
Da-mi inima!am sa te invat sa zbori,
am sa te invat cum sa iubesti
si cum sa-mi ceri
Iubire.

Si-au trecut ani,si-au trecut vise
si-ai trecut tu.
Si-mi zambesti de sus,
acolo sus pe nori.
Ah,baiat prostut!
doar eu te-am invatat sa zbori.

Eu ti-am binecuvantat fiinta
te-am sarutat de mii de ori.
te-am invelit in durere,nu te-am uitat!
ai fost singurul meu dor,
Dar acum,copile,sti sa zbori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu