Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 noiembrie 2009

Esec amoros.


Vreau sa te uit,sa dispari din viata mea,asta-i tot ce vreau la ora actuala.nimic mai mult! Ah,daca m-ai ajuta si tu putin,daca ai face cel mai mic efort .daca mi-ai spune,nu stiu :nu te mai iubesc.hmm,nici macar nu cred ca m-ai iubit vreodata.Spui doar ’sti,m-am atasat de tine’.serios?Prostule!te iubesc mai mult decat iti imaginezi,mai mult decat imi imaginez.Nici n-ar trebui,nu meriti.Merit ceva mai bun,sti..In principal merit sa te uit.Incerc sa adorm si imaginea ta nu-mi dispare din minte.Si nu numai imaginea ta,imaginea noastra.uhm,a fost greu dar cat de cat am format un ‘noi’.'Noi’…suna asa de frumos si de complet.Un el si-o ea.In relatia noastra a fost mai mult o ea decat un el.Daca as putea sa-mi opresc gandurile,ar fi ceva.Daca as putea sa nu ma controlez probabil te-as uita.Huh,probabil ca viata mea n-ar avea nici o noima.Dar asta conteaza prea putin pana la urma.N-am cerut mult..am cerut doar sa te uit si nu pot.Imi repeti incontinuu ca nu exista ‘nu pot’.Parca sunt o copila!Crezi ca nu vreau?!ma trezesc de dimineata si imi repet:vreau sa-l uit! Uite,incerc sa adorm si vreau sa ma conving ca…pot sa te uit!Si inca esti in gandul meu,macar daca te-as uri.Dar nu!asta nu vreau.
Mi-e greu.Cu sau fara tine,aceeasi durere insuportabila.Esti un viciu!esti singurul meu viciu.Am devenit dependenta de tine.Nici n-am avut cand!!sau am avut prea mult timp.Am vrut sa-mi pun toate sperantele in tine…n-a fost cea mai buna alegere a mea.N-ai fost ce-a mai buna alegere a mea.As vrea sa spun ‘a fost doar un moft’.dar mi-e pur si simplu imposibil.M-ai secat si de lacrimi.Nu,nu tu.amintirea ta m-a secat de lacrimi.Am ajuns sa te vreau…numai sa-mi fi alaturi.Mi-am calcat pe principii,pe orgoliu.Niciodata n-am crezut ca o sa ajung sa iubesc un ‘tu’.Macar de ar suna a jiignire…nici atat nu pot.Ma pierd printre cuvinte,ma pierd printre ganduri si degeaba.Macar de m-as pierde in fiinta ta.E nemarginita,tu esti nemarginit.Nu te cunosc nici macar putin.Intotdeauna am vrut sa te cunosc,inca putin timp…si-ar fi devenit idealul meu in viata.Tu,prostule! Macar de ai mai gasi vreo fata sa te iubeasca asa cum te iubesc eu.Nu prea cred ca e posibil.Pana si in momentele astea cand ar trebui sa te urasc sau sa-mi fi indiferent…inca te iubesc.Ah,si ce rau imi pare.macar de n-ar fi asa.Macar de-ai fi departe de mine,m-ar ajuta.Astept cu disperare sa ma suni sau sa-mi dai un semn si stiu prea bine ca n-o sa faci asta.In privinta asta te cunosc suficient de bine si stiu ce poti.Si da,de un lucru sunt sigura : ca nu ma iubesti.Macar de-as iubi pe altcineva,dar sunt sigura ca in viitorul apropiat o sa iti dai seama de cat de mult tin la tine,si-ai sa regreti,sau nu.Esti prea complicat pentru mine…mult prea complicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu