Faceți căutări pe acest blog

joi, 26 noiembrie 2009

O cheama 'Doi-Doi'!


Petala de trandafir.Da! Doi-Doi a mea e la fel de fragila ca o petala de trandafir.E asa o copila,si semanam atat de mult.Am fost si eu ca ea...atat de nevinovata si curioasa. Imi doream sa cunosc orice,oricand.Acum nu mai e asa...dar Doi-Doi imi trezeste amintiri de mult apuse. O vad mereu,gata sa adoarma ori gata sa te sece de energie,asa e ea. Toti o iubim,nici n-ai cum sa nu iubesti o persoana asa de speciala ca ea. Doar ea isi permite sa intarzie o jumatate de ora la metrou fiindca stie ca n-avem cum sa ne suparam pe ea. Sti ce vreau de Craciun? -O papusica de portelan care sa semene cu Doinita,ar fi frumos!
Doi-Doi e mereu fericita miercuri,dar ghici e : azi nu e miercuri,si tot e fericita.Radiaza,domnule,cum doar ea stie mai bine.




Te iubesc,ma!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu